loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 479 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

به داداشم میگم ساعت 5 میریم خونه خاله تو نمی یای میگه 5 بعد از ظهر ،پ نه پ 5 صبح میریم که نمازم با هم بخونیم.
@@
0

*

*

*

ه مامانم میگم:یه چیز بنداز روبابا خوابه… میگه:پتو خوبه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میز ، میز خوبه..
:)))))))

*

*

*

فن کامپیوترم خراب شده بردمش کامپیوتری بهم میگه فنش خراب شده؟ برگشتم بهش گفتم پ ن پ هوا خیلی سرد بود با لگد زدم خاموش بشه از سردی یخ بستم به جاش یه شوفاژ بزن بی زحمت :|

*

*

*

داریم نهال می کاریم،نهالو گذاشتم تو زمین بغلش آب ریختم ، به دوستم می گمٌ:خاک بریز.
میگه:بغل نهال؟
می گم: پ ن پ تو سر من که یکی مثل تورو اوردم کمکم کنی!!

*

*

*

ﺍﯾﺴﺘﮏ ﺧﺮﯾﺪﻡ ، ﺩﺭ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ، ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﺵ ﮐﻨﻢ ؟!!
ﻣﯿﮕﻢ ﭘَــــ ﻥَ ﭘَــــ !! ﺭﻭﺵ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻦ ! ﺍﻭﭘﻦ ﻭﯾﺖ ﺭﻭ ﺑﺰﻥ ! ﺑﺎ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭ ﺑﺎﺯﺵ ﮐﻦ !!
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻧﮕﺎﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﮐﺎﺵ ﻭﯼ ﭘﯽ ﺍﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ! ﭼﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﺍﻟﮑﻞ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﯿﻠﺘﺮﻩ !

*

*

*

میگم بجای سمنو حنا خوردم ، میگه : حالت بده ؟
گفتم پ ن پ تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برون !!!

*

*

*

میخوام برم خونهچشام قرمزه به رفیقم میگم چشام قرمزه؟
میگه:آرهمیخوای همینجوری بری؟
میگم:پ ن پ وایمیسم تا سبز بشه بعد حرکت میکنم!

*

*

*

باداداش دوقلوم توی خیابان داشتیم راه میرفتیم .ازم پرسیدن دوقلویین گفتم پ ن پ من سیمکارتم اینم جاییزمه........

*

*

*

يه روز كه بچه بودم داداشمو هل دادم سرش خورد به ميز.بعد مطمئنا سرش باد مي كنه.مامانم ازم پرسيد:از دستش عصباني بودي هلش دادي كلش باد كرد؟
منم گفتم:په نه په...ديدم اندازه ي سرش نرمال نيست همه فكر مي كنن بچه ناقصه...گفتم يه لطفي به داداش دلبرم(با هل دادن) بكنم!!!!
واااالاااااا!!!

 

منتظر نظرات یاری بخشتون در مورد این مطلب هستیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 6,352
  • بازدید سال : 29,039
  • بازدید کلی : 4,630,032