loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 409 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت شما

در این پست برای شما تعدادی جوک فک فامیله داریم جدید به صورت گلچین شده قرار دادیم امیدواریم که مورد رضایت واقع بشه

 باباومامانم تا 7سالگی بهم می گفتن تورواز توجو پیدا کردیم دلمون برات سوخت اوردیمت خونه حالا دیگه خسته شدیم می خوایم بندازیمت بیرون
منم زار زار گریه میکردم که بیرونم نکنید . بعدم هرهر میخندیدند فکوفامیلو حال میکنیدشمرذلجوشن جلوشون لنگ میندازه

*

*

*

مامانم رفته به غذاسربزنه تادرقابلمه روبرداشته میگه:خاک توسرت کنن!
تاالان که نپخته بودی؛الانم که پختی سوختی!!!!؟؟؟؟

@

@

@

به پسر عمم اس ام اس دادم شمارت یادم رفته برام بفرستش اونم فرستاد. یعنی تیزهوشان بودنش تو حلقم

%

%

%

تو فامیلمون یه موجودی داریم سه سالشه فک نکنم گودزیلا باشه.کاش گودزیلا بود.بچه پتانسیل قتل داره.برگشته به پدربزرگم میگه میزنمت بمیری.بمــــــــــیر......والله ما هم سن اون بودیم ....دیگه نگم چجوری بودیم...خودتونم همونجوری بودین دیگه......

#

#

#

ظرف مورد علاقه مامانمو شکوندم گفتم: ببخشید، قضا بلا بوده پیش میاد دیگه
.
.
.
.


گفت : اشکالی ندآره
.
.
.
.
.
.
.
.

فرداش از مدرسه اومدم و مامانم گفت:
دخترم ببخشید، گوشیت اتفاقی از دستم پرت شد طرف مانیتورت، مانیتورت افتاد رو تبلتت ،تبلتت افتاد رو لبتابت و چهارتاش با هم خرد شدن!!!
من دیگه حرفی ندارم

&

&

&

عاغا بابای من تازه ماشینش رو عوض کرده بعد هرکی بهش میگه پ شیرینیش کو میگه از علی(من)بگیرید ماشین رو بنام اون زدم!!!
حالا جالبیش اینجاست که نه تنها ماشین به نام من نیست بلکه نمیزاره من به ماشین نزدیک شم!
فک و فامیله من دارم عایا؟؟؟
من:O-0
شیرینی:#-@
بابام:*-*

$

$

$

برا افطار مهمون داریم(شدیدا رسمی)مامانم کل خونه کرده عین دسته گل...برگشته ب من میگه تااومدن مهمونا پاتو بذاری تو حال باهمین دسته جاروبرقی لهت میکنم!!!!!!!!!!حس مادرونش قشنگ تو حلقم...والا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 6,291
  • بازدید سال : 28,978
  • بازدید کلی : 4,629,971