loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1876 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست هم چنتا جوک پ ن پ باحال و جدید گذاشتم که در ادامه مطلب میتونید همه ی اونها رو مشاهده کنید

رفتم اداره بابام
یارو میگه شما پسرشون هستید؟
گفتم: پ ن پ من دخترشونم از بس جگر مرغ خوردم صورتم موی زائد درآورده.

شانس آوردم اداره بابام بود وگرنه عمراً راهم می داد.

%

%

%

دوستم پیام داده کجایی
گفتم دارم میرم سر جلسه امتحان دفاع دارم
میگه دفاع مقدس؟؟
گفتم پ ن پ دفاع شخصی!

@

@

@
من هر وقت از جایی برمیگردم خونه

وقتی ک میرسم خونه مامانم ازم میپرسه:

سلام خسته نباشی ، رسیدی؟

پَ نَ پَ تو راهم رسیدم صدات میکنم

*

*

*

ماشینم پنچر شده. یارو اومده می گه پنچر شده؟ می گم پ ن پ پهلوون پنبه
ست اینقدر بهش کار دادیم پنچر شده. می خنده میگه تو ام پ ن پ بلدی. می گم پ ن پ فک کردی فقط خودت بلدی!!!! یارو دید داره ضایع می شه رفت!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

#

#

#

دیروز رفتم کنکور بدم(سال 2که کنکور میدم)دختره دیده میگه توام اومدی کنکوربدی گفتم نه پس اومدم شوما رو بدرقه کنم.جالبیش اینجاس 2نفرم ازم پرسیدن.

@

@

@

از سن ازدواجم داره میگذره
خواهرم میگه ناراحتی
پ ن پ
خیلی خوشحالم منتظرم ببینم ترشیم چجوری درمیاد!!!!!

$

$

$

دیروز داشتم پیش مامانم موهامو شونه میکردم که چندتا خال مو سفید مامانم تو موهام دیده میگه موهات سفید شده میگم پ ن پ چندتاشون براثر ضربه شکسته بودن گچشون گرفتم واالله اینم مامانه ماداریم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 6,264
  • بازدید سال : 28,951
  • بازدید کلی : 4,629,944