loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 422 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

بیا از مدینه ای نور چشمان ترم
بین که از زهر جفا پاره شد این جگرم
چشم من مانده به در کجایی ای جواد من
ای عزیز دل من بیا برس به داد من
شهادت امام رضا(علیه السلام) تسلیت باد

*

*

*

عاقبت از زهر مأمون، پاره شد قلب رضا
در میان حجرۀ در بسته، می‌زد دست و پا
گه، جوادش را، گهی معصومه، را می‌زد صدا
داغ او تا صبح محشر، بر دل سوزان ماست
شهادت امام رضا(علیه السلام) تسلیت باد

*

*

*

بر در دوست به امید پناه آمده‎ایم
همره خیل غم و حسرت و آه آمده‎ایم
چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان
لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ‎ایم

*

*

*

 

مرغ دلم پر زند بر سر کوی رضا

دست نیازم بود باز به سوی رضا

آرزویم این بود تا دم مردن شود

چشم گنه کار من باز به سوی رضا

*

*

*

جنازة تو بر فراز شانة مسلمین

نالة یا رضا رضا رفته به عرش برین

پیکر جد اطهرت سه روز روی زمین

غریب و بی غسل و کفن یا رضا یا رضا

سیدنا ابا الحسن، یا رضا، یارضا

*

*

*

جز تو نشنیده ام ای پادشه عالم امکان

که شود پادشهی ضامن آهوی بیابان

چه شود ای حرمت کعبة دل قبلة ایمان

که مرا هم سر کویت بپذیری به گدایی

تو غریب الغربایی، تو معین الضعفایی

*

*

*



سلام بر تو ای عصمت هشتم! کوچه های توس، هنوز بوی عطرآگین تو را می دهد و آوای غریب ملایک هنوز در طواف حریم کبریایی ات به گوش می رسند.

*

*

*

دلم برای تو پر می کشد امام غریب

غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب

زیارت تو که فوق همه زیارت هاست

دل مرا به سفر می کشد امام غریب

*

*

*

پیامبر(ص):

«پاره ای از تن من در خراسان دفن خواهد شد، هر مومنی او را زیارت کند

خداوند عزوجل بهشت را بر او واجب می کند.»

شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

*

*

*


ای غریب خراسان سیدی یا رضاجان

داغ تو بر دل ما چشم ما بر تو گریان

سینه‌ات پر شراره دیده‌ات پر ستاره

هم غمت بی‌شماره هم جگر پاره پاره . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 4,883
  • بازدید سال : 19,499
  • بازدید کلی : 4,620,492