loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 444 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

ﻫﻮﺱ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ یه روز 3 ﺻبح,به مخاطب خاصم ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻢ بگم ﺑﯿﺎ ﺩﻡ ﺩﺭ ﮐﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﻡ ... ﺑﻌﺪﺵ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﻯ ﮊﻭﻟﻰ ﻭ ﭼﺸﺎﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﺑﺎﺯ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺑﺸﯿﻨﻪ ﺗﻮ ﻣﺎﺷین ﺑﮕﻢ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ ... ﺑﻌﺪ ﮔﺎﺯﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﺮﻡ ﺷﻤﺎﻝ 7 ﺻﺐ ﻟﺐ ﺳﺎﺣﻞ ﺑﺎﺷﻢ ... ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺳﺎﺣﻞ ﺁﺭﻭﻡ ﻭﺍﯾﺴﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﭼﺎﺭﺯﺍﻧﻮ ﺭﻭ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻭ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﻢ ... ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﻧﺴﯿﻢ ﺳﺎﺣﻞ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﻪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺟﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻎ ﺑﮑﺸﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺍﺛﺮ ﺍﯾﺴﺖ ﻗﻠﺒﯽ ﺟﻮﻧﺸﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ... ﻭ ﻣﻦ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎ ﮔﯿﺘﺎﺭﻡ ﺍﯾﻦ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺑﺨﻮﻧﻢ : ﺩﺭﯾﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ! ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻋﺸﻖ ﻣﺮﺍ ﺑﺮﺩﯾﯿﯿﯿﯿﯽ |:

ینی امیدی هست؟؟؟

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه ﯾﻪ ﺭﻭﺯ برم "ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎ"

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃـــﺮ ﻭﻧﯿﺰ ﻭ ﺑﺮﺝ ﭘﯿﺰﺍ، نه

فقط و فقط به خاطر ديدن روي گل " حميد معصومي نژاد "

خبرنگار اعزامي صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران

*

*

*

یکی از عجیب ترین فانتزیام اینه که
.
.
.
.
.
.
.

.
واسه امتحانا درس بخونم :|

*

*

*

فانتزی من اینه:
به طرف بگم جدا شیم بعد محکم بزنه تودهنم و بگه خفه شو کصافطه خر بیا بغلم....
ولی همیشه از شانس بده من طرف میگه اوکی هرجور راحتی...

*

*

*

فانتزی من اینه نفر اول کنکور بشم
زنگ بزنن خونمون بگن اول شدی بگن الان چه احساسی داری؟
بگم بد موقع زنگ زدی داشتم میرفتم مستراب (دست به اب/ مستراح) که زنگ زدی. اگه میخای احساسم رو بگم ^__^

*

*

*

از فانتزیام اینه که:
یکی بهم اس بده خوابی یا بیدار؟!
منم بگم خوابه خواب!
بعد اون بگه: کی بیدار میشی؟؟
منم بگم: من مست می نابم هوشیار نخواهم شد
از خواب خوش مستی بیدار نخواهم شد...
یعنی اینو واقعا از ته ته ته دل از خدا میخوام.
شما میگین شدنیه؟!؟!

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : قلیون واسه سوسولاس ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم ...

*

*

*

بزرگترین فانتزیم اینه که شب عروسیم ، وقتی نشستم پای سفره عقد و عاشقانه دارم به شوهر ایندم نگاه میکنم
همه شاد و خوشحالند
بچه ها اون وسط دارن میرقصن و شادی میکنن
همسر ایندم داره با عشق بهم نگاه میکنه
وقتی عاقد عقد رو خوند و من 3 بار ناز کردم و زیر لفظی هم گرفتم آخرش بگم با اجازه بزرگترا نـــــــــــــــــــــــــخـــــــــــــــــــــــــــیر
وقتی همه این شکلی شدنO_o O_o O_o
شوهر آیندمم این جوری شد @_@ ?_O
بگم هه هه هه هار هار هار شوخی کردم بلــــــــــــــه

*

*

*

یــــکی از فــانتزیام ایـــنه کــه وقـــتی تــوی شــب تــوی خـــیابون دو لاینی داریم با مــــاشین مــیریم مـــاشینایی که از روبـــرو میـــان نـــور بــــالا کـــه میزنن چــــشم آدمـــو کـــور مـــیکنه مــاشینا یه امکاناتی داشتن کــه یـــه انـــگشتی از تــوی چـــراغ ماشین درمیومد میــرفت تو چـــشم ماشین مقابل که نور بالا زده و درش بــــیاره...!!!
خخخخخخ^ــ^

*

*

*

فانتزی من اینه که
تو عروسی اقوام یھو داد بزنم:
دوماد چقد انتره
عروس از اون بدتره!

*

*

*

فانتزی من اینه که یه دخترو دار بزنم
.
.
.
.
.
.
.
همون دختری که امروز به رفتگر پیر خیابونمون گفت هی هویج برو کنار میخوام ردشم بعد با ماشین گرون قیمتش جوری گاز داد که تمام خاک هایی رو که رفتگر جمع کرده بود و به هوا پخش کرد آقا من نژاد پرست نیستم ولی این صحنه رو امروز دیدم از هرچی پولداره از خود راضیه متنفر شدم

 

باتشکر فراوان از شما که این مطلبو خوندید

 

نظر یادتون نره.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 6,120
  • بازدید سال : 28,807
  • بازدید کلی : 4,629,800