loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 92844 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (16)

با سلام خدمت شما کاربران گرامی در این پست برای شما نقشه های برتر برای کلش اف کلنز تاون هال لول 5 رو آماده کردم که با استفاده از اونها میتونید قدرت دفاع دهکده خودتون رو بالا ببرید

برای مشاهده این مپ ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

مپ های قوی برای تاون هال لول 5-town hall lvl 5 maps

 

 

برای مشاهده بهتر تصاویر روی انها کلیک کنید

 

 

 

 

مپ های قوی برای تاون هال لول 5-town hall lvl 5 maps

 

 

400px-Town_Hall_5_Layout_matmul

 

 

 

مپ های قوی برای تاون هال لول 5-town hall lvl 5 maps

مپ های قوی برای تاون هال لول 5-town hall lvl 5 maps

 

 

تصاویر از سایت مرجع جنگ قبایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/06/14 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون واقعا مپ های جالبی گذاشتید مخصوصا اون احریهشکلک
پاسخ : ممنون از نظرتون
یادش بخیر تاون 5 بودم ,خودمم از اون مپ استفاده میکردم شکلک

این نظر توسط امیر تتلو در تاریخ 1394/02/03 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

بهترین مپ از همه نظر یعنی فارمینگ و کاپ وشیلدگرفتن مپ اول خیلی عالی هست امتحان کن ()مجانی هست)))))))))))))))))) امتحانش ضرری نداره

این نظر توسط کینگ امیر در تاریخ 1394/01/22 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

مپ هاتون خوبه ولی لطفا مپ های بیشتری بزارید من خودم چند تا مپ خوب دارم که یکی شون عین مپ آخریس من خودمم از همون آخریه استفاده میکردم.از نظر من بیشترین پیشرفت کلش تو تنهال پنجه ولی آقای مدیر سایت به اون بنده خدایی که گفت با چی اتک بزنه که خوب باشه چرا آرچر جاینت رو گفتی ? به نظر خیلی ها اینی که الان من میگم درسته: در تنهال پنج حدوداصدو سی و پنج تا جا میتونید داشته باشید که بهتره با اینا حمله بزنید : ویزارد 9 عدد آرچر : 30 عدد جاینت :سیزده عدد وال برکر :2 عدد من با اینا اتک میزدم بیشتر اتکامم سه ستاره بود ★★★
پاسخ : امیر جان مرسی از نظر ارزشمندت
چون خودم تاون ها 5 که بودم اکثرا با اینا اتک میزدم و بیشتر برای لوت
فقط ویزارد رو نگفتم شکلک

این نظر توسط reza در تاریخ 1394/01/14 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

سلام چطوری مپ ها رو قرار بدم توی کلن
پاسخ : سلام
از قسمت تغییر مپ تو بازی میتونید از روی مپ ها نگاه کنید و مطابق عکس ها مپتون رو بچینید

این نظر توسط امییر حسین در تاریخ 1394/01/11 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
باتشکر از سایت خوبه شما مپ هاتون واقعا عالیه اون دوستی که میگه دشمن وقتی حمله میکنه بیشتر از34% نمی بره بگه مپ شماره چنده
اقای مدیر اگه شما هم میدونی بگو
و 1 سوال دیگه
برای تاون هال لول پنج بهتره با کدوم سرباز ها حمله کنیم ممنون میشم اگه جوابم رو بدید
خیلی ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : من خودم وقتی تاون 5 بودم از مپ اخری استفاده میکردم
ولی فک کنم مپ یکی مونده ب اخری هم خوب باشه
------------------------------------
برای حمله هم آرچر و جاینت و چنتا وال بریکر
------------------------------------
سایت خودتونه

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/01/10 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

س تو اخری تو دیوارا یکی کمه
پاسخ : درسته شما اضافه کنید شکلک

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/12/07 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

سلام این مپ ها خیلی خوبن خسته نباشید
یکی از اون مپ ها رومن ساختم نهایت دشمن میشه گفت ۳۴٪میبره
پاسخ : سلامت باشید، دوست عزیز
به زودی مپ های بیشتری قرار میدیم

این نظر توسط بلاش در تاریخ 1393/12/02 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از شما واقعا خوب بودن اگه میشه مپ های بیشتری بزارید باتشکر.
پاسخ : چشم حتما

این نظر توسط امین در تاریخ 1393/11/30 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

من خودم یه مپی دارم که هر کی بهم حمله کنه نهایت 1ستاره میگیره

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1393/11/23 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

مپهاش خیلی بده من خودم مپ می چینم قوی تر از این
پاسخ : دوست عزیز مپ های تاون هال5 در چند پارت
قرار داده شدن که اگه مورد پسند واقع نشدن از پارت های
دیگه استفاده کنید
اگر هم مایل هستید میتونید عکس مپتون رو برای ما بفرسید تا در سایت قرار داده بشن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 669
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 15,100
  • بازدید کلی : 4,616,093