loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 609 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

یه لباسشویی داشتیم خیلی دربو داغون بود
موقع کار کردن خیلی تکون میخورد
بنده خدا هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد.



*

*

*


رفتم عسل بخرم فروشنده میگه:عسل خوب داریم 75تومن
خوانسار هم هس57تومن
عسل 3تومنی و 5تومنی هم داریم....
فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده...



*

*

*


ما از اونایی هستیم که وقتی دعا میکنیم،
دعامپن میخوره به پنجره
از پنجره کمونه میکنه میخوره به سقف
سقفم خراب میشه رو سرمون!!!!



*

*

*

 
یه سریا هم هستن دارن تو کفمون حباب بازی میکنن!!



*

*

*


چرا من دوتا گوشی ندارم که یکیشو بکوبم تودیوار؟؟؟
چرا من نمیتونم مثل مایه دارا عصبانی شم؟؟؟هاااا؟



*

*

*


دختره پست گذاشته یه دوس پسرم نداریم بش خیانت کنیم .
خب عزیزم خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد.خخخخخخخ



*

*

*


اعتماد به نفس بعضیا رو اگه شلوار کردی داشت الان ساپورت بود.



*

*

*


هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا میکنم یکی قفلو عوض میکنه:-)



*

*

*


دیروز یه دختره رو تو مترو دیدم بدون شال یا روسری با تی شرت،
تا اومدم بگم خانوم.....؟
دوستش بش گفت :سعید بریم.
من:-o
بغل دستیم:O
سعید خانم:-)



*

*

*


این روز ها فقط میشه به عزراءیل اعتماد کرد
چون حداقل اینه که قصد و نیتش مشخصه!



*

*

*


به اعصابم روغن زدم !
گفته باشم هرکی از روش رد شه باکله پخش زمین میشه:-)



*

*

*

یادمه راهنمایی بودم
تکلیف نداشتم معلم گفت کجاست؟
گفتم جا گذاشتم ،گف چه طور خودتو جا نزاشتی؟
نیم ساعت بعد که گذشت گفتم:
شما یه امتحانی هفته پیش گرفته بودین ...
برگه هاش کو گفت جا گذاشتم..
گفتم شما چطور خودتو جا نذاشتی؟
ینی کلاس پووووووکیدااا


*

*

*

لطفا نظراتتون رو در مورد این مطلب

اطلاع بدید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 4,755
  • بازدید سال : 19,371
  • بازدید کلی : 4,620,364