loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 439 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

·دختره تو دانشگاه اومده میگه :سلام شما برق میخونین ؟گفتم : بله از کجا فهمیدی ؟گفت : از مدل موت :||منم گفتم : شما عمران میخونی ؟گفت : آره از کجا فهمیدی ؟گفتم : از اون مسکن مهری که رو سرت ساختی :(((((((((

*

*

*

قدیما مهمون میومد خونمون میگفتن قبله کدوم طرفه؟؟؟
الان تا میان میگن پسورد مودمتون چیه؟؟؟
اصن یه وضی!!!

*

*

*

شما هم مثل من" وقتی که برگه ی امتحانتون رو تحویل میدید فکر میکنید که 20 میگیرید،اما وقتی میاید بیرون و جواب سوالاتُ از دوستاتون میپرسید میفهمید که حداقل 10 نمره غلط جواب دادید" یا فقط من اینجوریم.....
البته واسه من در بعضی موارد حتی 23 نمره غلط نوشتن هم گزارش شده^ـــ^

*

*

*

شنیدم بهترین خواننده ساله 2012 جاستین بیبر شد!
اولش تعجب کردم،ولی یادم افتاد که فدراسیون فوتباله ایرانم شد بهترین فدراسیونه آسیا ...
هیچی دیگه سریعا شکم برطرف شد :|

*

*

*

مامانم داشت سر نماز دعا میکرد من وارد اتاق شدم...

میگه خدایا همینو میگم....

منو میگی هنگ کردم... :((


*

*

*

از دختره پرسیدم برند ادکلنت چیه….خیلی شیک و مجلسی و با کلی عشوه فرمود: for woman در انجا بود که گفتم: خدایا من از خاکم و به خاک برمیگردم مرا بخوان بسوی خودت …!

*

*

*

دیشب رفتیم خاستگاری; بعد مدتها کلیپس مورد نظرمو پیدا کرده بودم ولی وقتی چای واسمون اورد دیدم یه دختر به خودش آویزون کرده از همونا که من خوشم نمیاد
به مامانم گفتم این کلیپس به درد زندگی بامن نمیخوره پاشو بریم
کلیپسای محترم دقت کنین چی به خودتون آویز میکنین

*

*

*

پلیس دهن یارو رو بو میکنه ، میگه عرق خوردی . . . !؟ میگه ، نه به خدا زیاد حرف زدم دهنم عرق کرده .

*

*

*

مطمئئن ترین راه برای اعتماد به کسی که به شما پیشنهاد ازدواج میدهد چک کردن طریقه شارژ اوست(141یا144)

*

*

*

اقا اگه گفتی بابام شماره ی مامانمو تو گوشیش چی ذخیره کرده
نه جان من امتحان بکنین شما هم
نوشته سرلشکر
فقط اگر مث من بی عرضه باشین نه تنها نمیتونین حق سکوت بگیرید باید چند شب خونه اقوام بمونید :|

 

لطفا نظرتون رو درباره این مطلب بگید

حتی.....

دوکلمه

باتشکر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 5,904
  • بازدید سال : 28,591
  • بازدید کلی : 4,629,584