loading...
سالاد مطالب|ترفند ,آموزش,نرم افزار,کامپیوتر ,شبکه
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 465 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

رفتم دندون پزشکی میگه مشکل از مسواکته باید هر ماه یه بار مسواکت رو عوض کنی
من هم الآن شیش ماهه که هر ماه دارم با یکی عوضش میکنم
با داداشم با پدرم با مادربزرگم با رضا با شادی با سمیرا
ولی مشکلم حل نشده
احتمالا دکتر خودش مشکل داشته نه مسواک من

*

*

*

به بعضیام وقتی یه ماشین مدل بالا می بینن دهنشون و اندازه غار باز میکنن باید گفت بسه بابا ببند دهنت و تا ته لوزالمعدت و دیدیم ....

*

*

*

شهرام شبپره میگه: خعلي خشكله يارم , همينه مشكل كارم :|
مومن آخه اينم مشكله ؟ تا باشه ازين مشكلا...
مرتيكه مرفه بي درد اصن نميدونه مشكل به چي ميگن :))

*

*

*

به بعضیا هم باید بگی:
اون نون و نمکی که با هم خوردیم سیرت نکرد
که داری پشت سرم ...
میخوری؟؟

*

*

*

رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوس دختراشونن من تنهام!
گوشیمو در آوردم که مثلا" زنگ زدم!الکی با گوشیم حرف زدمو گفتم:بیا ببین خواهرت با دوس پسرشه!
یعنی 80درصد دخترا فرار کردن!

*

*

*

دختره تو قابلیت هاش زده “فوق تخصص برعکس کردن کوکو سبزی”
بعد میگن چرا مذاکرات ژنو نتیجه نمیده ؟!؟!

*

*

*

اسم فولدر ها در کامپیوتر پسرا : ddfjhcdj - fhljfdh - fdfdff44 - vorod nO
یعنی کلا گم میشه توش :
اما مال دخترا : ahang - aks - aks tavalodam - aksam bad az amal
کاملا سرراست و قابل شناسایی :>
من :|
ویندوز O_o
استیو جابز X_x
تو :) :O

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و مهمانان سالاد مطالب سایت ما به عنوان سایتی مرجع همواره میکوشد تا بهترین و پرکاربرد ترین مطالب را به طور اختصاصی یا از طریق دگر سایت های مرجع جمع آوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 310
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 854
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 6,249
  • بازدید سال : 28,936
  • بازدید کلی : 4,629,929